ZAPYTANIE OFERTOWE nr SMR/2019/09/04
Tytuł zamówienia: Świadczenie usług graficznych – grafik komputerowy w projekcie „Badania nad stworzeniem systemu szkoleniowego rzeczywistości połączonej (Mixed Reality) dedykowanego dla zaawansowanych technologicznie zakładów produkcyjnych”
Data publikacji ogłoszenia: 30.09.2019
Termin składania ofert : 07.10.2019
Miejsce i sposób składania ofert:
1) Osobiście pod adresem:
SIMTECH Automatyka Przemysłowa Sp. z o.o. Sp. K
ul. Grażyny 5, 44-100 Gliwice
2) pocztą, listem poleconym, kurierem na adres:
SIMTECH Automatyka Przemysłowa Sp. z o.o. Sp. K
ul. Grażyny 5, 44-100 Gliwice
3) pocztą elektroniczną na adres mailowy: simtech@simtech.gliwice.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać oferty: simtech@simtech.gliwice.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: pan Dariusz
Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług graficznych – grafik komputerowy w wymiarze 240 godzin
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia: Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności, a jego celem jest wybór wykonawcy usługi uczestniczenia w pracach badawczo-rozwojowych, poprzez świadczenie usług grafika komputerowego w projekcie „Badania nad stworzeniem systemu szkoleniowego rzeczywistości połączonej (Mixed Reality) dedykowanego dla zaawansowanych technologicznie zakładów produkcyjnych”.
Przedmiot zamówienia:
Udział w pracach badawczo-rozwojowych poprzez realizację usług graficznych, grafik komputerowy w projekcie „Badania nad stworzeniem systemu szkoleniowego rzeczywistości połączonej (Mixed Reality) dedykowanego dla zaawansowanych technologicznie zakładów produkcyjnych”.
Wykonawca odpowiedzialny będzie za opracowanie, adaptację i modyfikację modeli graficznych na potrzeby szkoleń testowych między innymi za stworzenie grafik i bibliotek dla środowiska Emulate 3D.
Forma umowy: umowa na realizację usługi, B2B.
Okres i wymiar realizacji usługi programistycznej: 240 godzin (IV poziom gotowości technologicznej).
Planowany czas realizacji: 09.10.2019 r. – 31.01.2020 r.
Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia szczegółowego harmonogramu prac z Zamawiającym oraz z wybranym Wykonawcą zamówienia pn. Świadczenie usług graficznych – grafik komputerowy w projekcie „Badania nad stworzeniem systemu szkoleniowego rzeczywistości połączonej (Mixed Reality) dedykowanego dla zaawansowanych technologicznie zakładów produkcyjnych”. (numer ogłoszenia w bazie konkurencyjności: 1203326)
Warunki udziału w postępowaniu
Potencjał techniczny:
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać niezbędny potencjał techniczny, do wykonania Zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Grafik komputerowy o następujących kwalifikacjach:
Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia. Wykonawcy biorący udział w postepowaniu oświadczają również, że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, nie toczą się wobec nich postępowania egzekucyjne, nie są w stanie likwidacji ani upadłości.
Dodatkowe warunki:
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności.
2. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
3. Brak któregokolwiek z wymaganych załączników, załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta z udziału w postępowaniu.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie przez osobę uprawnioną do reprezentacji Oferenta lub załączoną do oferty dokumentację. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej oferty.
5. Brak spełnienia przez Oferenta w/w warunku udziału w postępowaniu powoduje automatyczne odrzucenie jego oferty oraz brak jej uwzględnienia w postępowaniu.
6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (tj. otrzyma największa liczbę punktów) zostanie zawarta umowa na realizację usługi. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty, a realizacja zamówienia będzie przebiegała według jej postanowień. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena wykonania usługi zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie zrealizowaną usługę.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania.
Warunki zmiany umowy:
zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego (w tym obowiązujących norm);
w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.
wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia, którego nie można było zapobiec;
2. Dla dokonania zmian umowy wymagana jest forma pisemna.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
Zamówienia uzupełniające:
1. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie niniejszego postępowania zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Zamówienia te muszą jednak być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
2. Wszelkie zamówienia dodatkowe realizowane będą na dodatkowe zamówienie Zamawiającego. Za usługi dodatkowe uznaje się usługi nie objęte niniejszym Zapytaniem Ofertowym nieprzekraczające łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, ściśle związane z przedmiotem umowy, a warunkujące prawidłowe jej wykonanie – wynikłe w czasie realizacji zadania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych zamówienia dodatkowego nie można oddzielić od zamówienia podstawowego, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zadania dodatkowego.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
Nazwa kryterium oraz waga danego kryterium (%)
1. C - Cena – 60% (max 60 pkt)
2. P - Portfolio osób/osoby skierowanej do realizacji zamówienia– 40% (max 40 pkt)
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
1) Kryterium – Cena (C)
C = (Cn / Cob) * [60]
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
Cn – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
Cob – cena zaoferowana w ofercie badanej
2) Kryterium – Ocena portfolio (P)
Oceny dokonają dwie osoby ze strony Zamawiającego, w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, oraz dokonując porównania ze sobą poszczególnych ocenianych prac. Portfolio graficzne powinno zawierać prace z zakresu aplikacji VR, AR oraz projektów interface’ów użytkownika. W przedmiotowym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Brak dostarczenia portfolio graficznego – 0 pkt.
Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (C+P) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Za najkorzystniejszą wybrana zostanie ta oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
Wykluczenia:
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na.:
Zamawiający - Wnioskodawca
Simtech Automatyka Przemysłowa Sp. z o.o. Sp. K.
44-100 Gliwice, Grażyny 5
e-mail: simtech@simtech.gliwice.pl
nr tel. (32) 428 29 00
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym
Edycja 08.10.2019 - Informacja o wybranym wykonawcy
Nazwa i adres , data wpłynięcia oferty oraz jej cena
AKSTER Automatyka Przemysłowa Adam Kopiec
ul. Wiejska 181
41-103 Siemianowice Śląskie
Data wpłynięcia oferty 04.10.2019
Godzina usługi grafika komputerowego -100,00 zł netto